Iran melder om angreb mod amerikanske mål i Kuwait og Bahrain
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Satellitbillede fra februar viser Ali Al Salem-basen i Kuwait. Ifølge Irans Revolutionsgarde har den natten til søndag været et af flere mål for angreb, der ifølge Iran sker som svar på nylige angreb fra USA.
Satellitbillede fra februar viser Ali Al Salem-basen i Kuwait. Ifølge Irans Revolutionsgarde har den natten til søndag været et af flere mål for angreb, der ifølge Iran sker som svar på nylige angreb fra USA. Foto: 2026 Planet Labs Pbc/Reuters

Iran melder om angreb mod amerikanske mål i Kuwait og Bahrain

Irans Revolutionsgarde siger, at den svarer igen på nylige angreb fra USA med angreb i Kuwait og Bahrain

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!