Vores hjem er blevet vores hovedkontor - og det er både godt og skidt nyt for butikkerne

De fysiske butikker bliver udfordret af nye corona-vaner, der gør vores hjem til det nye hovedkvarter

9. marts 2021, 19.04

Hjemmearbejde og hjemmeskoling har generelt knyttet os mere til hjemmet, og det får betydning for vores indkøbsvaner. Foto: Adobe Stock

SHOPPING Ude er godt, men hjemme er bedst. Den gamle talemåde har fået nyt liv i en coronatid.

Mediebureauet Dentsu har undersøgt danskernes holdninger og adfærd - og her er hjemmet blevet udgangspunktet for manges hverdag - og sådan vil det tilsyneladende også være, selv når verden atter lukker sig op.

66 procent af danskerne vil gerne arbejde mere hjemmefra efter corona-lockdown. Hver tredje af os vi...

Læs denne artikel

- og alle andre på Herning Folkeblad fra kun 1 krone

24 Timer

DIGITAL adgang i 24 Timer



Adgang til alle artikler

Adgang til debat

Digital

Fuld DIGITAL adgang





Adgang til alle artikler

Adgang til e-avisen

Adgang til e-avis arkivet

Adgang til debat

Adgang til Forum Søndag

Adgang til underholdning

Adgang til fordele hos Læserklubben