Kommune erkender ansvar og betaler erstatning i sag om omsorgssvigt
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Morsø Kommune er gået med til at betale en godtgørelse på 300.000 kroner til en nu voksen kvinde i en sag om omsorgssvigt.
Morsø Kommune er gået med til at betale en godtgørelse på 300.000 kroner til en nu voksen kvinde i en sag om omsorgssvigt. Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix

Kommune erkender ansvar og betaler erstatning i sag om omsorgssvigt

Det vigtigste er, at kommunen anerkender, at det, der skete, ikke var i orden, siger kvinde efter forlig

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!