Hver fjerde er først begyndt efter corona: Mange virksomheder har fået hul på onlinesalget
Undersøgelse fra Nordea viser, at 25 procent af virksomhederne med onlinesalg først er begyndt efter corona-udbruddet
Undersøgelse fra Nordea viser, at 25 procent af virksomhederne med onlinesalg først er begyndt efter corona-udbruddet
Leo Boberg Nielsen, erhvervskundedirektør hos Nordea i Herning, mærker tydeligt virksomhedernes store fokus på at få onlinesalget op at rulle. Foto: Henrik Ole Jensen
SALG De mange restriktioner under corona-pandemien får forbrugerne til at handle stadig mere digitalt, og det har presset virksomheder til at hoppe på online-toget.
Ifølge en ny undersøgelse, som YouGov har foretaget for Nordea blandt 600 små og mellemstore nordiske virksomheder, oplever 58 procent nu ...
Fuld DIGITAL adgang
Adgang til alle artikler
Adgang til e-avisen
Adgang til e-avis arkivet
Adgang til Forum Søndag
Adgang til fordele hos Læserklubben
Har du allerede et abonnement? Log ind her
Ønsker du et andet abonnement? Se vores udvalg her