Et døgn efter sankthansaften: Brandfolk måtte af sted til bål
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Et stort bål - formentlig fra sankthans - lå stadig og ulmede onsdag aften, så brandfolk fra Videbæk måtte af sted. 
Et stort bål - formentlig fra sankthans - lå stadig og ulmede onsdag aften, så brandfolk fra Videbæk måtte af sted.  Foto: Jakob Stigsen Andersen

Et døgn efter sankthansaften: Brandfolk måtte af sted til bål

Onsdag aften måtte Brand & Redning MidtVest af sted for at kvæle de sidste gløder

Turit Skovborg

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!