To mænd sigtet efter dødsfald på Nordvestfyn
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
To mænd blev søndag fremstillet i et grundlovsforhør ved Retten i Odense sigtet for vold med døden til følge for et dødsfald i Harndrup på Nordvestfyn.
To mænd blev søndag fremstillet i et grundlovsforhør ved Retten i Odense sigtet for vold med døden til følge for et dødsfald i Harndrup på Nordvestfyn. Foto: Sebastian Elias Uth/Ritzau Scanpix

To mænd sigtet efter dødsfald på Nordvestfyn

Mand lå værgeløs på jorden, mens han blev slået af to andre mænd, lyder sigtelse. Han afgik senere ved døden

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!