Venstre går imod regeringens plan om lavere moms på mad
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
- Det er vores appetit ikke stor på, siger finansordfører og næstformand Stephanie Lose (V).
- Det er vores appetit ikke stor på, siger finansordfører og næstformand Stephanie Lose (V). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Venstre går imod regeringens plan om lavere moms på mad

Venstre lægger nu afstand til plan om lavere moms på grund af finansiering, og fordi det bliver dyrere

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!