Turist i egen kommune: Receptionist på Carl-Henning Pedersen museum løfter oplevelsen markant

Museer behøver ikke at være støvede og fulde af tavse kustoder. Carl-Henning Pedersen-museet har et serviceniveau, der giver lyst til et ekstra besøg

Udgivet:15. juli 2019, 16.04

Læsetid:5 minutter

HERNING Man kender det godt. Man er på en restaurant og får vidunderlig betjening, og man ender med at give mange drikkepenge, selvom Danmark ellers ikke er et drikkepenge-land. Det kan også være butikken, hvor den søde ekspedie...

Vil du have fuld adgang til alle artikler på herningfolkeblad.dk?

Første måned for 19 kr.

Herefter 99 kr. pr. måned

KOM I GANG NU
OG LÆS ARTIKLER OM 2 MIN.
MobilePay

Tilbuddet gælder kun nye kunder og abonnementet fortsætter til normalpris. Nem opsigelse. Har du benyttet dig af tilbuddet inden for de seneste seks måneder? Se din pris her

Ønsker du kun at læse denne artikel? Køb dagsadgang her

Er du interesseret i e-avisen eller avisen leveret i din postkasse? Klik her

Allerede abonnent? Log ind