Lovløshed

15. juni 2021, 13.33

Foto: Adobe Stock Photo

KRISE De sidste 15 måneder har en epedemi ramt hele verden, og det har bevirket, at lovløsheden i den grad har taget overhånd også i vores lille Danmark.

Politikere, der har skrevet under på, at de vil holde Grundloven, handler fuldstændig på egen hånd og giver alle andre skylden for deres egne fejl.

Inger Støjberg skal absolut for en rigsret, selv om hun har handlet i overensstemmelse med, hvad de fleste politikeres mening er, at vi ikke skal have barnebrude i Danmark.

Mette Frederiksen har i den grad begået lovbrud og sendt mange familier ud i deres værste livskrise.

Hvor mange milliarder har det ikke kostet, og denne kæmpe gæld skal vore børn og børnebørn betale af på de næste mange år. Forstår overhovedet ikke, at hun kan gå fri af en rigsret, når Inger Støjberg Skal igennem en sådan for at holde hånden over nogle små piger, der lever i et tvangsægteskab.

Så stop dog den rigsretdag mod Inger og alle de penge, den suger ud af vores i forvejen kæmpe gæld.

Vi kalder os selv for et kristent land, men er vi det? Alt det, der sker rundt om i verden, det er forudsagt i vores bibel. Jøderne bliver chikaneret over hele verden, og mange er allerede rejst hjem til Israel.

Den dag de sidste er nået hjem, da kommer Jesus igen for at hente alle dem, der tror på ham, hjem til en evig fest og glæde. Hvis du vil med til den himmelske fest, så må du - af hele dit hjerte - søge hen, hvor han er at finde, nemlig i bibelen.

Der står der, at en kamel går lettere gennem et nåleøje end en rig går ind i Guds rige.

Et nåleøje - i Israel - er en lav port ind til Jerusalem, hvor en kamel må ned på knæ for at komme igennem.

Sådan er det også med vi mennesker. Vi må ned på vore hjerters knæ, ned i ydmyghed og erkende vore fejl og mangler, vore onde tanker og handlinger, for vi kan jo ikke engang holde det første bud i loven, det bud, der byder os at elske vor næste ligeså højt, som vi elsker os selv. Ja, sådan står der virkelig. Det er netop det, gud byder dig og mig.

Derfor, når du modtager nadveren næste søndag i kirken, så bed af hele dit hjerte med på bønnen. Herre forbarm dig over mig.

Denne bøn er en sønderknust hjertes bøn om at modtage syndernes forladelse, og Guds ord siger i Es. 57.15, at han vil bo hos den, der er knust, hvis ånd er nedbøjet, for at oplive den nedbøjede ånd og oplive det knuste hjerte. Må Gud velsigne dig til at nå hjem til den himmelske fest.

Indlæser debat...