Lokaltog genoptager driften mandag efter sygemeldinger
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
I april skete en alvorlig ulykke på Gribskovbanen i Nordsjælland, da to tog kolliderede. Siden torsdag har driften været indstillet på grund af sygemeldinger hos medarbejderne, men fra mandag morgen kører togene igen.
I april skete en alvorlig ulykke på Gribskovbanen i Nordsjælland, da to tog kolliderede. Siden torsdag har driften været indstillet på grund af sygemeldinger hos medarbejderne, men fra mandag morgen kører togene igen. Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix

Lokaltog genoptager driften mandag efter sygemeldinger

Efter kollektive sygemeldinger torsdag måtte togbusser indsættes på Lokaltogs baner. Mandag kører togene igen

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!