
Lokaltog genoptager driften mandag efter sygemeldinger
Efter kollektive sygemeldinger torsdag måtte togbusser indsættes på Lokaltogs baner. Mandag kører togene igen
Udgivet: I går kl. 19.14
Læsetid: 2 minutter
Udgivet: I går kl. 19.14
Læsetid: 2 minutter






Vær den første til at kommentere dette!