En aften på skinner

RemisenBrande byder på tre foredrag til sponsorerne

15. september 2020, 14.19

Lasse Kvist kommer forbi RemisenBrande i aften og vil forsøge at tryllebinde sponsorerne. Foto: PR-foto

BRANDE RemisenBrande holder mindst en gang årligt en medlemsaften, hvor man kræser ekstra meget for sponsorerne i erhvervsklubben På Skinner.

I år finder dette arrangement sted i aften, og der bydes på tre oplæg, leveret af vidt forskellige foredragsholdere.

En af dem er Lars Feldskou, som de seneste 20 år har arbejdet med store transformations- og change-management projekter inden for logistik og indkøb. Siden 2017 har han ledet indkøbsafdelingen i Danish Crown. Han vil komme med konkrete eksempler på forandringen og reaktionerne på Danish Crowns transformation, som blandt andet bestod af virksomhedens nye logo, farver og narrativ.

Hjernen som rekvisit

Sponsorerne kan også se frem til at høre Anders Juel, der har drevet sit reklamebureau Superego i 14 år, hvor det er gået fra 1 til nu 29 medarbejdere. Gennem årene har han og hans team leveret et hav af kampagner, visuelle identiteter, websites og marketingmaterialer til til både lokale, nationale og internationale virksomheder. Han vil desuden fortælle historien om den rebranding-proces, RemisenBrande er igennem, og om, hvorfor det i det hele taget er klogt at investere i branding.

Sidste mand på podiet er Lasse Kvist, der er foredragsholder, mentalist og hypnotisør. Han vil fortælle om, hvordan og hvorfor vores fokus påvirker hjernen og dens reaktionsmønstre. Han bruger mennesket og hjernen som rekvisit.