Frustrerende løb gjorde Dideriksens sjette DM-guld ekstra sødt
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Amalie Dideriksen er både glad og stolt, efter at hun for sjette gang i karrieren har vundet DM i linjeløb.
Amalie Dideriksen er både glad og stolt, efter at hun for sjette gang i karrieren har vundet DM i linjeløb. Foto: Mikkel Berg Pedersen/Ritzau Scanpix

Frustrerende løb gjorde Dideriksens sjette DM-guld ekstra sødt

Danmarksmester Amalie Dideriksen fortæller, at hun blev frustreret under det taktisk svære DM i linjeløb

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!