Statsministeriet har udbetalt for mange penge til kongehuset
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Kongefamilien, som her ses ved prins Vincents og prinsesse Josephines konfirmation i Fredensborg Slotskirke lørdag 18. april 2026, har fået for mange penge udbetalt sidste år, oplyser Statsministeriet.
Kongefamilien, som her ses ved prins Vincents og prinsesse Josephines konfirmation i Fredensborg Slotskirke lørdag 18. april 2026, har fået for mange penge udbetalt sidste år, oplyser Statsministeriet. Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Statsministeriet har udbetalt for mange penge til kongehuset

Kongehuset, Statsministeriet og Finansministeriet har indgået aftale om tilbagebetaling

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!