Starmers udfordrer er taget i ed som nyt medlem af Underhuset
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Andy Burnham er mandag eftermiddag taget i ed som nyt medlem af Underhuset.
Andy Burnham er mandag eftermiddag taget i ed som nyt medlem af Underhuset. Foto: -/Ritzau Scanpix

Starmers udfordrer er taget i ed som nyt medlem af Underhuset

Andy Burnhams vej mod lederposten i Labour blev banet ved et suppleringsvalg til Underhuset

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!