120.000 pakker smør stjålet fra køleterminal i Herning: Sættevogn tømt og efterladt i Ølgod
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Smør for 500.000 kroner er blevet stjålet fra en køleterminal i Herning.
Smør for 500.000 kroner er blevet stjålet fra en køleterminal i Herning. Foto: Adobestock

120.000 pakker smør stjålet fra køleterminal i Herning: Sættevogn tømt og efterladt i Ølgod

Palle Heering Nielsen
Palle Heering Nielsen
Journalist | phn@herningfolkeblad.dk

Født i 1970. Uddannet journalist i 2001. På Herning Folkeblad siden 2004. Skriver primært om politi- og retsstof, detailhandel og kirke. Dækker samtlige genrer fra nyheder til reportager og features.

Læs Palles seneste historier

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!