Power-ekspedient hjalp med oprettelse: Varehuschef kan ikke genkende kundens udlægning af sagen

Med hjælp fra en ekspedient i Power overgik kunde til Elektron. Varehuschef vil prøve at hjælpe kunden ud af aftalen, selv om den er bindende i seks måneder

Udgivet:21. september 2022, 10.00

Læsetid:2 minutter

VIDEBÆK Kim Linneberg er varehuschef hos Power i Herningcentret.

Han har talt med den pågældende ekspedient, der ikke har helt samme syn på sagen med det utilfredse ægtepar, Tove og Niels Bajlum fra Videbæk.

- Det er korrekt, at kunden kommer ind til os og vil købe en håndholdt støvsuger til deres bil. Elektron er dog ikke en internetudbyder, men derimod en strømudbyder eller strømformidler, som det vist hedder i dag, siger Kim Linneberg og fortsætter:

Læs også
<span>Ældre ægtepar føler sig groft snydt af Power:</span> I kan beholde jeres lort <span>Ældre ægtepar føler sig groft snydt af Power:</span> I kan beholde jeres lort
Læs også:
Ældre ægtepar føler sig groft snydt af Power: I kan beholde jeres lort

Ind på parrets private mail...

Få fuld adgang til alle artikler på herningfolkeblad.dk

Første måned 1 kr.

Herefter 89 kr./md.

FÅ ADGANG NU
MobilePay
Betalingskort

Allerede abonnent? Log ind

Tilbuddet gælder kun nye kunder og abonnementet fortsætter efter introduktionsperioden til normalpris på 89 kr. pr. måned. Opsig når du vil til udgangen af en betalingsperiode. Mindsteprisen er 1 kr.
Har du benyttet dig af tilbuddet inden for de seneste seks måneder? Se din pris her

Du kan også købe adgang i 24 TIMER

Interesseret i e-avisen eller avisen leveret i din postkasse? Så kan du se priser her

Mest læste

Videbæk

Se flere

Mest læste på Herning Folkeblad

Seneste nyt

Se flere