
Danmark har genåbnet ambassade i Iran efter tre måneder
Danmarks ambassade i Iran blev midlertidigt lukket i marts på grund af sikkerhedssituationen i landet
Udgivet: I går kl. 07.24
Læsetid: 1 minut
Udgivet: I går kl. 07.24
Læsetid: 1 minut

Udgivet: I går kl. 07.24
Læsetid: 1 minut
Udgivet: I går kl. 07.24
Læsetid: 1 minut
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar. Log ind her
Vær den første til at kommentere dette!