Danmark har genåbnet ambassade i Iran efter tre måneder
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Udenrigsminister Lars Løkke Rasmussen (M) har tirsdag orienteret Det Udenrigspolitiske Nævn om, at den danske ambassade i Iran er genåbnet.
Udenrigsminister Lars Løkke Rasmussen (M) har tirsdag orienteret Det Udenrigspolitiske Nævn om, at den danske ambassade i Iran er genåbnet. Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Danmark har genåbnet ambassade i Iran efter tre måneder

Danmarks ambassade i Iran blev midlertidigt lukket i marts på grund af sikkerhedssituationen i landet

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!