DSB overtager togtrafik fra GoCollective i Midt- og Vestjylland
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Fra september overtager DSB togdriften fra GoCollective i Midt- og Vestjylland.
Fra september overtager DSB togdriften fra GoCollective i Midt- og Vestjylland. Foto: Thomas Traasdahl/Ritzau Scanpix

DSB overtager togtrafik fra GoCollective i Midt- og Vestjylland

Fra 1. september overtager DSB togdriften fra GoCollective i Midt- og Vestjylland og på Svendborgbanen

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!