
DSB overtager togtrafik fra GoCollective i Midt- og Vestjylland
Fra 1. september overtager DSB togdriften fra GoCollective i Midt- og Vestjylland og på Svendborgbanen
Udgivet: I går kl. 07.34
Læsetid: 3 minutter
Udgivet: I går kl. 07.34
Læsetid: 3 minutter



Vær den første til at kommentere dette!