Hizbollah-chef: Aftale med Israel er skamfuld og ydmygende
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Tilhængere af Hizbollah har natten til lørdag blokeret veje i den sydlige del af landets hovedstad, Beirut, i protest mod den rammeaftale, der er indgået mellem USA, Israel og regeringen i Libanon.
Tilhængere af Hizbollah har natten til lørdag blokeret veje i den sydlige del af landets hovedstad, Beirut, i protest mod den rammeaftale, der er indgået mellem USA, Israel og regeringen i Libanon. Foto: Ibrahim Amro/Ritzau Scanpix

Hizbollah-chef: Aftale med Israel er skamfuld og ydmygende

Libanons regering har begået en »alvorlig fejl«, der »legitimerer« Israels besættelse, siger Hizbollahs leder

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!