Udvikling i Herning-bydel fortsætter: Første spadestik til 51 nye boliger
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Herning Kommunes 1. viceborgmester, Marianne Bjørn, tog første spadestik til Boligselskabet Fruehøjs nye byggeprojekt.
Herning Kommunes 1. viceborgmester, Marianne Bjørn, tog første spadestik til Boligselskabet Fruehøjs nye byggeprojekt. Foto: Boligselskabet Fruehøjgaard

Udvikling i Herning-bydel fortsætter: Første spadestik til 51 nye boliger

Boligselskabet Fruehøjgaard har sat gang i anden etape af et nyt boligbyggeri i det nordøstlige Herning

Deltag i debatten

1 kommentar