Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet
E-avis tilbud: 3 uger for 29 kroner - stopper automatisk
Syv Mærsk-skibe med tusindvis af containere blev fanget i Den Persiske Golf, da Iran lukkede Hormuzstrædet for stort set alt trafik som modsvar på angreb fra USA og Israel. Billedet viser et Mærsk-skib i Panamakanalen.
Syv Mærsk-skibe med tusindvis af containere blev fanget i Den Persiske Golf, da Iran lukkede Hormuzstrædet for stort set alt trafik som modsvar på angreb fra USA og Israel. Billedet viser et Mærsk-skib i Panamakanalen. Foto: Martin Bernetti/Ritzau Scanpix

Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet

To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten

Deltag i debatten

Vær den første til at kommentere dette!