
Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet
To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten
Udgivet: I dag kl. 08.00
Læsetid: 1 minut
Udgivet: I dag kl. 08.00
Læsetid: 1 minut

Udgivet: I dag kl. 08.00
Læsetid: 1 minut
Udgivet: I dag kl. 08.00
Læsetid: 1 minut
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar. Log ind her
Vær den første til at kommentere dette!