Læserbrev: Hvor bliver vores tilgodehavende af, Bravo Tours?

16. juli 2020, 05.45

Læserbrevsskribenten kom på grund af corona-restriktioner ikke til Mallorca i maj og efterlyser nu tilbagebetaling. Foto: Henrik Ole Jensen

FERIEREJSE Er der nogen, inklusive Bravo Tours, som kan give mig en fornuftig forklaring på følgende angående rejseselskabet Bravo Tours manglende tilbagebetaling vedrørende corona-aflysning?

Skulle være rejst til Mallorca med Bravo Tours 23.-30. maj 2020. Turen blev aflyst. For det første har selskaberne ikke haft udgifter på fly eller hoteller, men i stedet fået lønkompensation til deres medarbejdere. Det kan godt være, at de har betalt et depositum i nogle tilfælde, men ikke så de skulle komme i økonomiske vanskeligheder ved at betale vore tilgodehavender tilbage!

Rejseselskaberne kan også søge om lån ved rejsegarantifondenm dersom de ikke magter at betale os vores tilgodehavender tilbage på nuværende tidspunkt.

Vi har intet hørt fra Bravo Tours, efter at regeringen har bestemt, at de skal tilbagebetale os nu!