
Holbæk-borgmester er valgt som næstformand i Socialdemokratiet
Christina Krzyrosiak Hansen meddeler på Instagram, at hun er blevet valgt som næstformand i regeringspartiet
Udgivet: I dag kl. 17.56
Læsetid: 1 minut
Udgivet: I dag kl. 17.56
Læsetid: 1 minut





Vær den første til at kommentere dette!